GRATIS BEZORGING!
OUDE APPARAAT GRATIS RETOUR!
STANDAARD 2 JAAR FABRIEKSGARANTIE!
DE ENIGE SMEG OUTLET IN NEDERLAND!

Bezorgen

Afhalen
Standaard bezorging
Full service levering
Bezorging etage
Bezorging met verhuislift
Oude apparaat retour
Bezorging Waddeneilanden
Bezorging buiten Nederland
Bezorgafspraak annuleren
Retourneren

 

Afhalen
Alle producten zijn af te halen in de winkel. Als wij een besteld artikel op voorraad hebben, staat deze binnen drie werkdagen voor u klaar. Een groot gedeelte van onze voorraad slaan wij extern op waardoor niet alles direct in de winkel beschikbaar is.Afhaallocatie:Smeg Outlet Amsterdam
Hoofddorpplein 31
1059 CW Amsterdam
020 752 72 77

Standaard bezorging

Al onze aanbiedingen worden gratis bezorgd door heel Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Onze producten worden over de eerste drempel binnen geleverd mits:

  • Er geen trappen zijn en/of verhoging aanwezig is.
  • De doos door de deur past.
  • De transporteur geen risico m.b.t. schade inschat.

Indien er een lift aanwezig is wordt uw bestelling gewoon naar boven gebracht, mits de doos in de lift past.

U dient zelf zorg te dragen voor de bescherming van muren en vloeren.

U kunt uw bestelling een dag van tevoren volgen via www.hoelaatkomenze.nl  U logt in met uw postcode en huisnummer (zonder toevoeging).

Moet uw bestelling op een etage worden geleverd en is er bij u geen lift aanwezig? Kijk dan bij Full service levering en Bezorging met verhuislift

 

Full service levering
Wij kunnen een full service levering aanbieden voor het grootste gedeelte van ons assortiment. Wanneer u hiervan gebruik maakt, tillen wij uw bestelling omhoog en indien mogelijk zorgen wij dat alles goed aangesloten wordt.
Er staan 30 minuten lang twee bezorgers voor u klaar om uw bestelling op de juiste plek te zetten, aan te sluiten en het oude product mee retour te nemen. De extra kosten voor een full service levering zijn €119,- per product.

Voor een succesvolle full service levering dient u rekening te houden met het volgende:

  • Aansluiten doen wij alleen op de bestaande aansluitingen, u bent er zelf verantwoordelijk voor dat de aansluitingen binnen het bereik van het door u bestelde product valt.
  • Het oude product dient schoon en droog te zijn en niet vastgekit te zitten.
  • Wij maken geen aanpassingen in uw keuken en/of aan aansluitingen.

Wij kijken graag met u mee of een installatie bij u mogelijk is. Stuur daarvoor de volgende foto’s naar  info@smegoutletamsterdam.nl:

  • Foto van de huidige situatie. Hier zien wij graag het oude product of de lege ruimte en een overzicht van de ruimte er omheen.
  • Foto van de aansluitingen. Gas, stroom of waterafvoer en -toevoer.

Let op!  Bij veel producten wordt het aansluitmateriaal niet meegeleverd. Dit kunt u los bestellen op  onze site:

 

 

Bezorging op etage
Moet uw bestelling omhoog getild worden? Kies dan voor een full service levering. Helaas kunnen wij niet alle apparaten omhoog tillen vanwege het formaat en gewicht:

  • Fornuis groter dan 70cm
  • Retro koelkast FAB32, FAB38 en FAB50
  • RVS koelkast breder dan 60cm

Het is wel mogelijk om  deze producten met een verhuislift te laten bezorgen: Bezorging met verhuislift

 

Bezorging met verhuislift
Indien het niet mogelijk is om uw bestelling over de trap op etage te bezorgen is het ook mogelijk om met een verhuislift te bezorgen. In de regio Amsterdam is het bezorgen met een verhuislift al mogelijk vanaf €150,-  en daarbuiten vanaf €240,-. Het is ook mogelijk om uw bestelling omhoog te bezorgen met een verhuislift en full service te leveren, uw bestelling wordt dan meteen aangesloten. Full service bezorgen met een verhuislift kan al vanaf €240,-.Geïnteresseerd in een levering met verhuislift? Mail dan graag naar info@smegoutletamsterdam.nl of u kunt ons bellen op 020-7527277 voor een offerte op maat.

 

Oude apparaat retour
Wij nemen kosteloos uw oude apparaat retour, zowel bij een standaard als full service levering, onder de volgende voorwaarden:

  • U geeft van te voren aan dat wij het oude apparaat retour moeten meenemen
  • Het oude apparaat moet gelijk zijn aan het bestelde apparaat
  • Bij een standaard levering dient het oude apparaat buiten klaar te staan, kiest u voor een full service levering halen wij het oude apparaat ook van zijn plek.
  • Het oude apparaat moet schoon zijn.
  • Het oude apparaat dient vrij te staan en niet vastgekit te zijn .
  • Het oude apparaat dient leeg te zijn en er mag bijvoorbeeld geen water meer in zitten
  • Indien wij gebruik maken van pakketpost is het niet mogelijk om een oud apparaat mee te geven

 

Bezorging Waddeneilanden.
Wij leveren ook op de Waddeneilanden. Dit werkt met overslag en de extra kosten hiervoor zijn €25,-. Wilt u graag bij ons bestellen en woont u op de Waddeneilanden? Mail dan graag naar info@smegoutletamsterdam.nl of bel ons op 020-7527277.

 

Bezorging buiten Nederland
Ons standaard leveringsgebied is geheel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Toch is het soms mogelijk om uw bestelling in het buitenland te bezorgen.Heeft u interesse in een specifiek product en wilt u deze geleverd hebben buiten Nederland? Stuur dan een mail naar info@smegoutletamsterdam.nl, vermeld daarbij het typenummer van het product waar u in geïnteresseerd bent en het adres waar u het graag bezorgd wilt hebben.

 

Bezorgafspraak annuleren
Uw bezorgafspraak kunt u uiterlijk 3 werkdagen voor de afgesproken leverdatum annuleren. Bent u te laat met uw afspraak annuleren? Dan kunnen wij €49,- extra leveringskosten doorberekenen, we hebben dan namelijk al een plek voor u ingekocht bij onze transporteur.
Niet thuis? Komt onze bezorger langs terwijl u niet thuis bent en dient er een nieuwe bezorgafspraak gepland te worden? Dan brengen wij hiervoor ook €49,- extra bezorgkosten in rekening.

Retourneren

Volgens de Europese wetgeving heeft u het recht om een op afstand (via internet) gekocht product binnen 14 werkdagen te retourneren. U kunt uw bestelling dus binnen 14 werkdagen zonder opgave van redenen retourneren of omruilen indien de verpakking ongeopend is en de goederen onbeschadigd zijn.

Afhankelijk van de staat van het product dat door ons ontvangen wordt, ontvangt u het gehele aankoopbedrag of een percentage daarvan terug. Eventueel gemaakte extra kosten, bijvoorbeeld voor  een full service levering en/of een verhuislift, ontvangt  u niet terug.

Indien u wilt retourneren ontvangen wij het product graag weer bij ons in de winkel Wanneer u niet in de gelegenheid bent om uw bestelling zelf terug te brengen kunnen wij dit voor uw regelen, de verzend- en/of koerierskosten voor retourzendingen zijn voor de rekening van de koper.